تازه ها

برنامه (App) کاربردی برای تلفن های هوشمند

برنامه (App) Keyboard Font

این برنامه (App) یک کیبورد با انواع فونت ها و سمبل های مختلف هست . کافیه این برنامه رو به عنوان کیبورد فعال کند و با هر فونتی که خواستید برای بیو یا پیام یا هر جای دیگه ای که خواستید متنی رو تایپ کنید استفاده کنید . لوگوی اندرویدی این برنامه به شکل بالا میباشد .

دانلود Keyboard Font از گوگل پلی


برنامه Replika

برنامه Replika

این یک اپلیکیشن هوش مصنوعی قوی هست . که میتونید باهاش حرف بزنید . این هوش مصنوعی با توجه به اصول های روان شناسی ساخته شده و میتونه به شما مشاوه بده و توی تصمیم گیری ها بهتون کمک کنه و حتی باهاش دوست بشید . هر چقدر بیشتر با این ربات حرف بزنید بیشتر با شما اشنا میشه و بهتر به شما کمک می کنه لوگوی اندرویدی این برنامه به شکل زیر می باشد .

دانلود برنامه Replika از گوگل پلی


برنامه Filter Box

این برنامه نوتیفیکیشن هایی که برای گوشی توی اپلیکیشن های مختلف مثل واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام و… ذخیره میکنه ؛ میتونید با هاش پیام های حذف شده رو بخونید وهمینطور این برنامه تمام نوتیفیکیشن قبلی گوشی بهتون نشون میده تا راحت تر اونا رو پیدا کنید .

دانلود برنامه Filter Box از گوگل پلی


برنامه GFX Tools

این اپلیکیشن کمک میکنه که گرافیک و بقیه تنظیمات گوشی برای بازی هایی مثل پابجی تنظیم کنید تا لگ ومشکلات حین بازی رفع کنید و با سرعت و کیفیت بالا تر و بهتری بازی کنید.

دانلود برنامه GFX Tools از گوگل پلی


برنامه Photomyne

برنامه Photomyne

عکس قدیمی داخل البوم دارید که میخواید داخل گوشیتون داشته باشید اما چون عکس گرفتن از عکس چاپی خوب در نمیاد؟ .با این اپلیکیشن اونو جوری میکنه که انگار با گوشی گرفته شده و این برنامه اونو با کیفیت تر تحویل میده .

دانلود برنامه Photomyne از گوگل پلی


برنامه (App) Eon Music

این اپلیکیشن یک موزیک پلیر حرفه ای و خیلی پر قدرته . در این پلیر پر از تم و انواع روابط کاربری و… هست میتونید با این برنامه کاور و اسم اهنگ رو تغییر بدید . و هزاران قابلیت دیگه همینطور این برنامه محیط خوبی داره .نسخه کامل و مود شده این برنامه رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید .

دانلود برنامه Eon Music


برنامه Nova Downloader

این برنامه میتونه هر ویدیو یا فیلمی که بخواهید از هر سایتی دانلود کنه ، کافیه فقط لینک اون وب سایت داخل این آپ سرچ کنید و بعد لینک های دانلود به سما نمایش داده میشود .

دانلود برنامه Nova Downloader از گوگل پلی


برنامه (App) Night Eyes

این برنامه به شما این امکان را می دهد که در شب بدون نور بتونید مثل روز با نور بسیار بالا بدون حتی روشن کردن فلاش گوشی عکاسی کنید این برنامه اونقدر با کیفیت و جالبه که باور نمی کنید که به صورت رایگان منتشر شده .

دانلود برنامه Night Eyes از Android APKs


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *